Wilt u uw aquariumaccessoires retourneren? Geen probleem! U kunt elk item retourneren voor terugbetaling binnen 28 dagen na ontvangst van uw oorspronkelijke bestelling.
Retouren kunnen via onze online worden geregeld Mijn Account sectie door op de link "Terugzenden of Ruilen" te klikken naast de bestelling die u wilt retourneren.
Als alternatief kunt u contact opnemen met de CO2Art Customer Service om regelingen te treffen voor terugkeer. Zorg ervoor dat u de volgende gegevens opgeeft:
- Uw webbestelnummer - Reden voor terugkeer
Na terugkeer goedgekeurd. We zullen u een RMA-nummer (Return Material Authorization) verstrekken.
Voordat u producten aan ons retourneert, moet u controleren of u: - een RMA-nummer ontvangen (op aanvraag verstrekt) - Alle accessoires, garanties in doosjes en ander geleverd materiaal zijn ingesloten tenzij anders vermeld - Zorg ervoor dat het RMA-nummer duidelijk wordt weergegeven - Verzegel de verpakking op een veilige manier
We raden u aan een bewijs van verzending te verkrijgen.
Customs Declaration
Als u artikelen naar ons wilt retourneren vanuit een land buiten de EU, houd er dan rekening mee dat u een douaneaangifte moet invullen waarin u aangeeft dat het pakket geretourneerde goederen bevat. Als u dit niet doet, kunnen wij geen kosten accepteren die gemaakt zijn om het pakket bij ons te krijgen.
Het kan meestal tot 20 werkdagen duren (met uitzondering van weekends en feestdagen), voordat uw retour wordt afgeleverd naar ons magazijn.
We sturen u een e-mail zodra we uw retour in de oorspronkelijke staat hebben ontvangen en uw vervangingen bestellen of uw teruggave toepassen op uw oorspronkelijke betalingstype. Dit gebeurt meestal binnen de 1-werkdag.
Als u meerdere items uit verschillende bestellingen heeft geretourneerd, moet u maximaal 72 uur toestaan voor alle items die moeten worden verwerkt.
Elke terugbetaling wordt automatisch gegeven aan de kaart die u hebt gebruikt om de oorspronkelijke bestelling te plaatsen. Dit vergt doorgaans 5 werkdagen in het Verenigd Koninkrijk, afhankelijk van uw bank / kaartuitgever.
We doen ons best om alle retourzendingen te accepteren en retourzendingen hoeven niet in de originele verpakking te zitten. In het onwaarschijnlijke geval dat een artikel in een ongeschikte staat aan ons wordt geretourneerd, moeten we het mogelijk naar u terugsturen.
Het is al vervelend genoeg dat uw product een defect vertoont. Daarom proberen wij onze retour- en reparatieservice zo soepel mogelijk te laten verlopen.
U hebt altijd de mogelijkheid van een omruiling of terugbetaling als de storing optreedt binnen 30 dagen na levering. Als de fout met uw product optreedt binnen de garantieperiode (normaliter 12 maanden na levering), bieden wij u een snelle reparatieservice. In alle gevallen behouden wij ons het recht voor om het product te inspecteren en de fout te verifiëren.
We dekken geen fouten veroorzaakt door een ongeluk, verwaarlozing, verkeerd gebruik of normale slijtage.
Als er een fout wordt gevonden, wordt een vervanging gratis naar u verzonden en wordt de restitutie van de verzendkosten vergoed tot de verzendkosten die bij de oorspronkelijke bestelling zijn betaald.
Als het product niet defect blijkt te zijn, sturen we het artikel terug naar u en worden er kosten in rekening gebracht voor verzending en verpakking van hetzelfde artikel naar uw land. Deze betaling moet worden gedaan voordat het artikel naar u wordt teruggestuurd. Als een artikel als defect en in garantie wordt geretourneerd en onze groothandels het artikel niet meer op voorraad hebben, zullen we het volledige bedrag terugbetalen.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen in mijn bestelling
Als u een verkeerd artikel in uw bestelling hebt ontvangen, neemt u contact op met ons klantenservice team. We zullen u dan adviseren over hoe u verder kunt gaan met de retourzending. Voeg zoveel mogelijk details over de fout toe.
Een item ontbreekt in mijn bestelling
Helaas kunnen fouten optreden. Soms verzenden we niet alles wat u op hetzelfde moment hebt besteld. Controleer daarom eerst uw pakbon of verzend e-mails om te zien of uw artikelen afzonderlijk aankomen.
Als de pakbon aangeeft dat een artikel in uw pakket moet staan, maar dit is niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice team, die de fout zo snel mogelijk zal proberen te herstellen.
CO2Art.eu"}},{"name":"paypal","wallet_params":{"shopId":3063417,"countryCode":"IE","merchantName":"CO2Art.eu","phoneRequired":true,"companyRequired":false,"shippingType":"verzending","shopifyPaymentsEnabled":true,"hasManagedSellingPlanState":null,"requiresBillingAgreement":false,"merchantId":"86NRXJWZPHZ24","sdkUrl":"https://www.paypal.com/sdk/js?components=buttons\u0026commit=false\u0026currency=EUR\u0026locale=en_US\u0026client-id=AfUEYT7nO4BwZQERn9Vym5TbHAG08ptiKa9gm8OARBYgoqiAJIjllRjeIMI4g294KAH1JdTnkzubt1fr\u0026merchant-id=86NRXJWZPHZ24\u0026intent=authorize"}}]" access-token="11ad546a1afe5d8d4247757ddbd512c0" buyer-country="IE" buyer-locale="en" buyer-currency="EUR" shop-id="3063417" cart-id="d3ed66586a36f19cf3aeb29e815232f6" > <div class="wallet-button-wrapper"> <ul class='wallet-cart-grid wallet-cart-grid--skeleton' role="list" data-shopify-buttoncontainer="true"> <li data-testid='grid-cell' class='wallet-cart-button-container'><div class='wallet-cart-button wallet-cart-button__skeleton' role='button' disabled aria-hidden='true'> </div></li><li data-testid='grid-cell' class='wallet-cart-button-container'><div class='wallet-cart-button wallet-cart-button__skeleton' role='button' disabled aria-hidden='true'> </div></li> </ul> </div> </shopify-accelerated-checkout-cart> <small id="shopify-buyer-consent" class="hidden" aria-hidden="true"> One or more of the items in your cart is a recurring or deferred purchase. By continuing, I agree to the <span id="shopify-subscription-policy-button">cancellation policy</span> and authorize you to charge my payment method at the prices, frequency and dates listed on this page until my order is fulfilled or I cancel, if permitted. </small> </div>